Tuesday, March 8, 2011

Urat!!urau...urat

Numai cand arunc o privire sfioasa pe geam imi ingheata sangele in vene din cauza GERULUI! Este ingrozitor..parca a inebunit nenea care programeaza vremea, nu mai stie sa citeasca calendarul! Este martie!!! Prima luna de primavara. este chiar 8 Martie astazi, deci: La multi ani fetelor! La multi ani mami!
Toata lumea ar trebui sa inceapa sa iasa din hibernare..sa aibe energie si sa sa se bucure de viata. Din pacate am cazut iar in butoiul cu tristete, cu somn, cu plictiseala numai din cauza gerului. Nici soarele nu este bland cu noi. Cand vezi afara soare ai impresia ca e cald..cand colo cand iesi afara soarele e cu dinti...cu niste dinti cat Casa Poporului numai gerul asta e de vina..off nu putem sa renuntam la pulovere si sa intram in fustite si rochite.
In alta ordine de idei parca tuturor ne-ar prinde bine o vacanta. Parca toti profesorii au inebunit cu lucrarile, si cu notele mici.
Cheful de viata dispare incet incet..parca sunt inchisa intr-un balon de sticla si doar ii observ pe altii fara ca sa am vre-o implicatie in vietile lor,sa ii tulbur. Pur si simplu odata cu primavara care nu mai vine, si cheful meu de viata se scurge picatura cu picatura. Lumea mea colorata si vesela se transforma incet, incet intr-o lume incolora si mohorata.
Sper sa vina caldurica!

No comments:

Post a Comment